Logo

Marketing MIX

Statuetki INTERNALE rozdane

Carrefour Polska, Leroy Merlin, Wirtualna Polska, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Fundacja PBG oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych to zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu INTERNALE POLAND 2011. Nagrody za najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej i intranetu zostały rozdane wieczorem, 6 października w warszawskim hotelu Westin.

Nagrody INTERNALE POLAND wręczono podczas uroczystej Gali, która zakończyła dwudniowy kongres European IC & Intranet Meeting, poświecony branży Internal Comunication.  Konkurs już po raz drugi wyłonił najlepsze projekty komunikacji wewnętrznej oraz intranetów mijającego roku. Do pierwszego etapu konkursu zakwalifikowanych zostało prawie 40 projektów, spośród których 17-osobowe Jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało 6 najlepszych. Przyznane zostały także 2 nagrody specjalne oraz 5 wyróżnień.

Nagrodę Jury za najlepszą strategię komunikacji wewnętrznej przyznano projektowi  TRW Polska Sp. z o.o.:  TRW Tylko Razem Wygramy – wzrost zaangażowania pracowników w okresie zawirowań gospodarczych. Natomiast portal Intranety.pl – organizator Konkursu INTERNALE POLAND oraz Kongresu EICIM – wręczył nagrodę specjalną PKO Bankowi Polskiemu za projekt Studio TV PKO Banku Polskiego,  uznając go największą innowacją w intranetach w 2011 roku.

W tym roku najlepszymi projektami intranetu okazały się wdrożenia firm: Carrefour Polska w kategorii Duże Firmy oraz ANG Spółdzielnia Doradców Kredytowych w kategorii Małe i Średnie Przedsiębiorstwa. W kategorii Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe doceniony został natomiast projekt intranetu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.

Najlepszymi projektami komunikacji wewnętrznej 2011 roku Jury uznało WPKompas – Księga Wartości Wirtualnej Polski zgłoszony przez Wirtualną Polskę (kategoria Duże Firmy) – oraz Wydania specjalne Biuletyn Korporacyjnego Grupy PBG „OGNIWO”  zgłoszony przez Fundację PBG ( kategoria Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje pozarządowe). Kapituła Jury Konkursu  najlepszym zespołem komunikacji wewnętrznej 2011 utytułowała Dział Komunikacji Wewnętrznej Leroy Merlin Polska.

INTERNALE POLAND to na polskim rynku wydarzenie jedyne w swoim rodzaju. To konkurs, którego celem jest wzrost świadomości nowoczesnych zasad zarządzania komunikacją wewnętrzną i technologii informatycznych oraz pokazywanie korzyści jakie niesie ze sobą współczesna wizja zarządzania przedsiębiorstwem. INTERNALE POLAND jest jednocześnie impulsem do podnoszenia profesjonalizmu i tworzenia standardów  w branży komunikacji wewnętrznej i intranetów. – mówi Aleksander Sala, Dyrektor Generalny Konkursu INTERNALE POLAND.

Nad poprawnością i obiektywnością głosowania podczas trwania wszystkich etapów konkursu czuwał niezależny audytor- Firma Doradcza KPMG.