Logo

Marketing MIX

„Testuj Fiata” z Agencją Corse

Agencja Reklamowa Corse S.C. na zlecenie Fiat Auto Poland rozpoczęła organizację ogólnopolskiej akcji promocyjnej „Testuj Fiata”. Celem przedsięwzięcia było uzupełnienie zasięgu sieci sprzedaży poprzez dotarcie z ofertą handlową do mieszkańców tych regionów kraju, w których obecność salonów sprzedaży Grupy Fiat jest ograniczona.

Trasa była  zorganizowana w oparciu o lokalne akcje plenerowe organizowane w danym czasie w odwiedzanych miejscowościach. Zrealizowano eventy w 21 lokalizacjach w całej Polsce. W ramach organizowanych imprez, Agencja Corse budowała miasteczko promocyjne „Testuj Fiata” składające się z namiotu sferycznego 150 wyposażonego w multimedialne ekrany dotykowe, prezentujące historię  i aktualną ofertę Grupy Fiat; namiotów oraz innych konstrukcji dmuchanych; specjalnej strefy „Salon Sprzedaży” przeznaczonej dla dealerów Grupy Fiat obsługujących jazdy testowe i usługi finansowe Fiat Bank Polska oraz strefy „Cafe” -miejsca zabawy dla najmłodszych i poczęstunku wyśmienitą włoską kawą.

Prezentacja oferty Grupy Fiat (Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia, Fiat) w postaci samochodów ekspozycyjnych jak i testowych cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających.  Łącznie odbyły się 2662 jazdy testowe różnymi modelami Grupy Fiat, zebrano 12940 kontaktów użytecznych, partycypujący dealerzy przeprowadzili 336 rozmów zakupowych z klientami. Miasteczka promocyjne „Testuj Fiata” we wszystkich 21 lokalizacjach odwiedziło w sumie około 164 000 osób.

Dodatkową atrakcją dla odwiedzających były między innymi: prezentacja historycznych modeli Fiata (np.:Fiat 508 Balilla Spider, Fiat 1800, Fiat Multipla, Fiat Topolino) oraz  konkurs, w którym główną nagrodą jest jedyny na świecie egzemplarz Fiata 500 specjalnie przygotowany na 90-lecie Fiata w Polsce. Odwiedzający mogli oglądać również pokazy taneczne zespołu Molo & Frodo znanego z telewizyjnych programów „Mam Talent" i „You Can Dance".