Logo

Marketing MIX

Ruszyła outdoorowa kampania cukierków Verbena

Z początkiem listopada na nośnikach outdoorowych w ponad 30 miastach Polski ruszyła kampania cukierków marki Verbena. Głównym celem kampanii ma być przypomnienie konsumentom o marce Verbena, a w szczególności o trzech najlepiej sprzedających się smakach – Verbena Szałwia, Verbena Melisa i Verbena Dzika Róża. Hasło przewodnie kampanii – „Sięgnij do torebki” – ma podkreślać właściwości funkcjonalne cukierków i ich zastosowanie przy poszczególnych dolegliwościach.

W kampanii zostały wykorzystane nośniki outdoorowe 6×3, citylight’y w sieci dedykowanej ”City Lejdis” oraz nowość – Citylight Scroll, którego konstrukcja umożliwiła ekspozycję wszystkich trzech reklamowanych smaków cukierków Verbena na jednym nośniku.

Na zlecenie koncernu I.D.C. Polonia S.A. kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House. Autorem projektów graficznych jest krakowska agencja Instytut Rozwoju Reklamy. Ze strony I.D.C. Polonia S.A. za kampanię odpowiada Aleksandra Kucała, Marketing manager. Kampania potrwa do końca listopada.