Marketing MIX Rusza kampania sieci multimarketów JULA

Rusza kampania sieci multimarketów JULA

0

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej, szwedzkiej sieci multimarketów JULA, która wkrótce otwiera dwa pierwsze sklepy w podwarszawskich parkach handlowych – Janki i Targówek. Faza teaserowa, której pierwszymi hasłami będą: „Pierwszy multimarket dla chcących” i „Wszystko, co zawsze chciałeś …” jest już prowadzona w outdoorze, a wkrótce kampania obejmie internet i radio.

W Warszawie, pojawiły się już pierwsze billboardy, promujące wejście na polski rynek, nowej, szwedzkiej sieci multimarketów JULA. Kampania została podzielona na trzy fazy – teaser, launch i post-launch. Pierwszy etap potrwa do połowy listopada. Przewodnimi hasłami w tym okresie będą: „Pierwszy multimarket dla chcących” i „Wszystko, co zawsze chciałeś…”.

Kampania wprowadza nową kategorię handlową w Polsce – „multimarket”, który charakteryzuje się szerokim asortymentem produktów, jakiego klienci nie znajdą w żadnym innym miejscu. Wyjściowym hasłem dla całej kampanii jest slogan „Wszystko, co zawsze chciałeś …” . JULA bowiem będzie miejscem, gdzie aktywni klienci, zapaleni majsterkowicze znajdą produkty, narzędzia i akcesoria niezbędne do realizacji postawionych sobie zadań m.in.: remontu domu, garażu, prac w ogrodzie czy przygotowania sprzętu sportowego do sezonu. Wszystko to w jednym miejscu. Jula poprzez swoją ofertę „nakręca do działania”. W multimarketach klienci znajdą również artykuły biurowe i sportowe, szeroki wybór odzieży roboczej, sprzęt elektroniczny, małe AGD i akcesoria samochodowe.

Akcja promocyjna prowadzona jest w outdorze i obejmuje 100 billboardów na terenie Warszawy. Wkrótce kampania rozpocznie się również w internecie i radiu, gdzie w ciągu dwóch tygodni na antenie siedmiu stacji pojawi się blisko 600 spotów. Kampania przewiduje również obecność w mediach społecznościowych i prasie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Spook, a za PR odpowiedzialna jest Telma Group Communications. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Equinox. Kampania będzie prowadzona od 1 listopada do końca grudnia 2011 r. na terenie Warszawy.