Marketing MIX Kampania reklamowa Urinalu

Kampania reklamowa Urinalu

0

Zwykle nam czegoś brakuje, a dodatkowo skupiając się na rozpamiętywaniu przeszłości czy obawach dotyczących przyszłości, tracimy zdolność cieszenia się chwilą obecną. Urinal® w swojej nowej kampanii opartej na konkursie konsumenckim oraz działaniach reklamowych i PR przekonuje: Zapomnij o przykrościach, pomyśl o przyjemnościach.

Często choroby, w tym także kłopoty z drogami moczowymi, pogarszają jakość naszego życia powodując, że stale myślimy o problemach i nie potrafimy w pełni oddać się radościom dnia codziennego. A przecież nie warto skupiać się na tym, co nieprzyjemne, skoro dookoła można znaleźć tyle powodów do radości. Marka Urinal® pomaga zapomnieć o przykrościach i pomyśleć o przyjemnościach. W ten sposób, poprzez swoją najnowszą kampanię, promuje beztroski i radosny styl życia.  

3 października wystartował konkurs „Twój beztroski dzień”. Aby wziąć w nim udział, należy uchwycić wesoły moment na fotografii i kupić dowolny produkt Urinal®, a następnie zgłosić swoje zdjęcie na stronie internetowej www.urinal.pl. Najciekawsza praca – ukazująca radość życia, dobry nastrój i samopoczucie, czyli zalety stosowania produktów marki Urinal® – nagrodzona zostanie modnym kobiecym laptopem. Ponadto w każdym tygodniu trwania akcji przyznanych zostanie 10 kart podarunkowych do salonów Empik – łącznie 90 bonów o wartości 100 zł każdy – a na pierwszych 200 zgłoszeń czekają dodatkowo produkty Urinal®. Konkurs potrwa do 4. grudnia br.

Komunikację konkursową wspiera reklama w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, a także w radio i Internecie. Przygotowane w ramach kampanii 30-sekundowe spoty podkreślają, że dzięki preparatom Urinal® można zapomnieć o zmartwieniach i skupić się na tym, co ważne – radości z życia. Muzyka zastosowana w reklamach przypomina beztroskie pogwizdywanie – jest radosna i wywołuje pozytywne emocje – co dodatkowo wspiera strategię komunikacyjną marki.

Za organizację konkursu, kreację oraz zakup mediów internetowych odpowiada agencja reklamowa Hypermedia Isobar, zakupem pozostałych mediów zajął się dom mediowy Initiative, natomiast działania PR przygotowała agencja Open Media.