Marketing MIX Ekrany w parkach handlowych

Ekrany w parkach handlowych

0

Ekrany LED w Centrach Handlowych M1 oraz Parkach Handlowych Inter IKEA Centre Polska zostały zainstalowane pod koniec 2010 roku, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom branży reklamowej w zakresie Digital Signage. Reklamodawcy mogą korzystać z nośników w CH M1: w podwarszawskich Markach, Poznaniu, Krakowie i Zabrzu oraz w obiektach zarządzanych przez IICP (IKEA): na warszawskim Targówku i w Porcie Łódź. Choć rynek reklamy cyfrowej dynamicznie zmienia się i co najważniejsze rozwija, wciąż istnieje tylko garstka przedsiębiorstw, właścicieli ekranów LED, którzy są w stanie zrealizować sprofilowaną kampanię reklamową na nośnikach będących ich własnością, nie generując tym samym kosztów pośrednictwa.

– Instalacja sieci wielkoformatowych ekranów LED to inwestycja pochłaniająca miliony złotych, dlatego na etapie planowania i wdrażania projektu bardzo istotna jest kooperacja na linii inwestor –  wykonawca/zarządca projektu – twierdzi Damian Pszenny, koordynator projektu ekranów LED z ramienia Energobud sp. z o.o., koszalińskiej firmy  będącej właścicielem ekranów w Centrach Handlowych M1 i Parkach Handlowych Inter IKEA Center Polska.  Energobud od lat angażuje się w innowacyjne rozwiązania i nowe technologie w różnych branżach. – Naszym wyłącznym partnerem w zakresie sprzedaży, obsługi i zarządzania siecią ekranów LED jest TvCity – olsztyńska firma działająca na rynku DS. od 2007 roku.  TvCity to zespół młodych, kreatywnych osób, wyspecjalizowanych w planowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych na nośnikach LED oraz projektowaniu profesjonalnych animacji, przystosowanych do emisji na telebimach. Ich wieloletnie doświadczenie w branży i profesjonalne podejście biznesowe sprawiły, że TvCity jest teraz podmiotem odpowiedzialnym za całość obsługi sprzedażowej i informatycznej, dotyczącej naszych ekranów w Centrach M1 i Parkach IICP (IKEA) – dodaje Pszenny. (…)

Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2011/RAPORTDS.pdf