Logo

Marketing MIX

Lidl wyróżniony srebrną statuetką „Serce za Serce”

Rada Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi przyznała sieci handlowej Lidl srebrną statuetkę „Serce za Serce”. Jest to wyraz wdzięczności za owocną, dwuletnią współpracę. Statuetka została wręczona podczas dzisiejszej gali finałowej, wieńczącej obchody 20. rocznicy działalności Fundacji.

Firma Lidl we współpracy z Fundacją przygotowała specjalną ofertę produktów przyjaznych sercu, a wśród nich artykuły rybne, nabiał, kasze, oliwki, a także soki. Na ich opakowaniach widnieje logotyp Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii, który informuje klientów, iż wybór tych artykułów ma nie tylko znaczenie w codziennej profilaktyce chorób układu krążenia, ale również wspiera rozwój polskiej kardiochirurgii.

Ponadto sieć handlowa Lidl od 2010 roku wspiera działalność Fundacji również w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”. Zapoczątkowana dwa lata temu akcja informacyjna miała na celu przekonanie klientów i pracowników firmy, by skorzystali z możliwości przekazania 1% swojego podatku na jedną z 4 wspieranych przez Lidla organizacji, w tym także na Fundację Rozwoju Kardiochirurgii. Na stronie internetowej www.lidl.pl klienci mogli pobrać bezpłatny program do rozliczenia zeznań podatkowych, który ułatwiał przekazanie darowizny na jedną z wybranych organizacji pożytku publicznego.

Koncert „Serce za Serce”, który odbył się dzisiaj w Zabrzu, wieńczy cykl uroczystości jubileuszowych, związanych z 20. rocznicą działalności Fundacji, założonej przez prof. Zbigniewa Religę, wybitnego polskiego kardiochirurga. Tegoroczne obchody zostały uświetnione występami znakomitych solistów operowych: Małgorzaty Walewskiej, Katarzyny Trylnik, Arnolda Rutkowskiego oraz Artura Rucińskiego. Gościom zaprezentowano kliniczną wersję protezy serca dla dzieci w wieku szkolnym. Jest to priorytetowy projekt Fundacji, który w 2012 roku wejdzie w fazę eksperymentu klinicznego.

„Jest nam ogromnie miło, że Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii doceniła nasze wsparcie. Przyglądamy się unikatowej nie tylko na polską, ale i europejską skalę działalności badawczej tej organizacji i czujemy się dumni, że mogliśmy przyczynić się do rozwoju projektów badawczych. Problemy kardiologiczne dotykają coraz większą część polskiego społeczeństwa, dlatego nasza sieć aktywnie wspiera Fundację” – mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska.