Logo

Marketing MIX

Wyścig z technologią

W temacie Digital Signage nieustannie przewija się wątek nowych technologii. Od innowacji nie uciekniemy, a te wyjątkowo chętnie adoptowane są na potrzeby reklamy. O ewolucji i rewolucji technologicznej w dziedzinie Digital Signage rozmawiamy z Adamem Parzonką, Country Managerem Hyundai IT Europe.

Joanna Łęczycka: Technologia Digital Signage ciągle ewoluuje, udoskonala się. Jakie widzi Pan główne kierunki rozwoju technologicznego ekranów LCD?

Adam Parzonka: To bardzo szerokie zagadnienie.  Z jednej strony mamy dużą dbałość o ekologię i nowoczesny design, które skutkowało pojawieniem się w naszej ofercie wyświetlaczy 46” i 55”z podświetleniem ledowym o ponad 30% mniejszym zużyciu energii.  Z drugiej strony rozszerzająca się grupa potencjalnych odbiorców spowodowała opracowanie przez nas wyświetlaczy dedykowanych do witryn sklepowych o rozmiarach 42” i 47” mogących pracować w temperaturze do 105st. Celsjusza.  Wprowadzane są również  nowe wyświetlacze 55” cali LED przeznaczone do budowy ścian video tak bardzo popularnych na naszym rynku. Generalnie rzec biorąc zmiana obecnego standardu podświetlenia matryc LCD typu CCFL and LED przebiega wolniej od zapowiedzi ale wydaje się być nieuchronne. (…)

Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2011/RAPORTDS.pdf