Logo

Marketing MIX

George Clooney ambasadorem Nespresso

28 listopada George Clooney po raz pierwszy zagości na antenie polskich stacji telewizyjnych w roli ambasadora marki Nespresso. Aby umocnić swoja pozycję w Polsce, firma Nespresso przeprowadzi po raz pierwszy telewizyjną kampanię reklamową.

Spot zatytułowany „MISTAKEN” (Pomyłka), w reżyserii Guya Ritchie’ego, nakręcony został na mediolańskim osiedlu Garibaldi, gdzie na potrzeby zdjęć, stanęła specjalnie skonstruowana scena przypominająca Butik Nespresso, Humorystyczny, trzydziestosekundowy film pokazuje popularność kawy Nespresso, która przyćmiła blask znanego z dystansu do siebie Clooney’a. Zdobycie ostatniej, złotej kapsułki Volluto, rzeczywiście wydaje się mieć dla aktorek grających w klipie, większe znaczenie niż spotkanie ze zdobywcą Oskara.

„Ideą Nespresso jest dążenie do tego, aby każdemu umożliwić przygotowanie doskonałego, aromatycznego espresso. Przeprowadzenie na polskim rynku pierwszej kampanii reklamowej, ma za zadanie umocnić pozycję marki w świadomości polskiego konsumenta.” – komentuje Joanna Turczyk, marketing manager Nespresso w Polsce. „30-sekundowy spot z udziałem George’a Clooney’a, wzmocniony będzie 15-sekundową prezentacją najnowszego ekspresu Lattissima+.” – wyjaśnia.

Scenariusze do obu spotów przygotowane zostały przez agencję McCann Paris. Kampania prowadzona będzie od końca listopada do końca bieżącego roku na antenie głównych stacji telewizyjnych TVP, TVN i Polsat, a także na kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Mec.