Logo

Marketing MIX

Awans w grupie On Board San Markos

Na nowym stanowisku Magdalena Czaja będzie odpowiedzialna za działania operacyjne związane z rozwojem nowych projektów dla poszczególnych firm grupy, w której skład wchodzi 5 spółek zależnych: 3 w Polsce oraz 2 na Ukrainie. Są to firmy doradcze: On Board PR Ecco Network, On Board PR Ukraina, agencje reklamowe: San Markos i San Markos Ukraina oraz agencja social mediowa Think Kong.

Magdalena Czaja od 10 lat stała na czele zespołu agencji San Markos. Odnosząc wiele sukcesów i zdobywając dziesiątki nagród. W tegorocznej edycji zestawienia „Top 50 Alternative and Innovative agencies in the world 2010” przygotowanego przez „The Big Won” – San Markos jako jedyna z Polski w tej kategorii znalazła się wśród najlepszych agencji świata. San Markos uplasowała się na 26 miejscu.

– Powierzając Magdalenie Czaji stanowisko wiceprezes odpowiedzialnej za pozyskiwanie nowych projektów i ich rozwój, doceniamy jej wieloletnie zaangażowanie w budowaniu pozycji rynkowej San Markos, z którym odniosła wiele spektakularnych sukcesów. Chcemy aby swoje doświadczenie przenosiła teraz na poziom całej Grupy i pokierowała działaniami związanymi z rozwojem nowych klientów. Dynamiczny wzrost Grupy oraz strategia dalszego rozwoju, powodują konieczność wprowadzenia aktywnej i  zharmonizowanej strategii sprzedażowej i aktywowania klientów, z którymi nasze spółki dotąd nie współpracowały – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes On Board San Markos Group.

Według rankingów Magdalena Czaja jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, uhonorowana tytułem „Człowieka Reklamy Briefu 2010”. Wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielką agencji San Markos. Pełni funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy. Aktywnie działa w Komitecie Effie. Pod jej kierunkiem zespół San Markos zrealizował innowacyjną kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” – która jest prawdopodobnie najbardziej nagradzanym projektem w historii polskiej reklamy. Kampania otrzymała ponad 20 nagród na międzynarodowych i polskich konkursach reklamowych, w tym dwa Grand Prix w konkursie "Media Trendy" oraz Srebrnego Lwa na najbardziej prestiżowym Festiwalu Reklamy  "Cannes Lions".

Ukończyła Marketing i Zarządzanie na SGH w Warszawie. Jest również absolwentką studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.