Marketing MIX Mobilny Digital Signage (wywiad)

Mobilny Digital Signage (wywiad)

0

Mobilny ekran jest wygodny i bez problemu może być transportowany w dowolne miejsce. Dzięki swojej jakości oraz rozmiarom stwarza duże możliwości kreatywnego wykorzystania. Na temat mobilnej platformy z ekranem LED, rozmawiamy z Pawłem Gajdusem, executive direktor Luna-Art.

Joanna Łęczycka: Multimedialna platforma z ekranem LED to produkt, który pozwala na mobilną prezentację różnych treści. W ramach jakich działań może być wykorzystywany nośnik?
Paweł Gajdus: Mobilność platformy polega na dotarciu w praktycznie każde miejsce, gdzie może wjechać samochód. Zakładamy, iż nie będziemy emitować treści podczas jazdy, chociaż teoretycznie jest to możliwe, ze względu na zainstalowany generator prądu i niezależność energetyczną.

JŁ: Do jakich celów może służyć multimedialna platforma podczas eventu? Jakie stwarza możliwości organizatorom wydarzeń?
PG: Jesteśmy przygotowani do każdego rodzaju imprez wymagających bądź wspomaganych  emisją na ekranach LED. Dzięki gotowości do pracy w ok. 20 min od przybycia na miejsce możemy obsługiwać np. wydarzenia sportowe dziejące się w kilku miejscach w ciągu jednego dnia. Dodatkowo  po bokach ekranu zainstalowaliśmy profesjonalne nagłośnienie. (…)

Wywiad ukazał się we wrześniowym wydaniu Raportu Digital Signage.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2011/RAPORTDS.pdf