Sieć marketów Kaufland oraz POS Media Poland podpisały umowę na organizację kampanii in-store. W ramach umowy POS Media Poland będzie oferował klientom możliwość reklamy na naklejkach podłogowych w sklepach oraz bilboardach na budynkach marketów Kaufland.
Po przedłużeniu współpracy z hipermarketami Real,- oraz podpisaniu umowy na obsługę wózków zakupowych w Tesco, to już trzecie w tym roku porozumienie jakie POS Media Poland zawiera ze znaczącym graczem rynku detalicznego w Polsce.
Umowa przewiduje, że POS Media Poland będzie reprezentowało tą sieć przy organizacji, sprzedaży oraz obsłudze kampanii in-store w blisko 150 lokalizacjach Kaufland w całej Polsce. Grafika podłogowa to obecnie jedyny nośnik dostępny w marketach tej sieci znajdujący się bezpośrednio przy półce z produktami. Dzięki wprowadzeniu naklejki podłogowej do portfolio nośników Kaufland, klienci zyskali możliwość przeprowadzenia identycznych działań reklamowych we wszystkich najważniejszych sieciach handlowych w Polsce.
POS Media Poland należy do POS Media Europe – największej grupy medialnej specjalizującej się w reklamie w sieciach handlowych w Europie. Obecna jest w 10 krajach, między innymi w Czechach, we Francji, na Ukrainie, Węgrzech i Słowacji. W Polsce, oprócz bliskiej współpracy z marketami Real, Tesco i Kaufland, POS Media Poland prowadzi również kampanie in-store w sieciach Alma i E’Leclerc.