Logo

Marketing MIX

Piłkarski Snack-box

Podczas Mistrzostw Świata w Niemczech firma Houdek wyprodukowała specjalną limitowaną edycję Snackboxu. W trakcie oglądania meczu „Kiker–Cups” zachęcały do skosztowania przysmaku całe rodziny, ich przyjaciół i krewnych.Dzięki przemyślanemu rozwiązaniu może być on wielokrotnie otwierany, bądź też zamykany: zawsze wtedy, kiedy fani piłki nożnej będą mieli ochotę na małą przekąskę.

Display nawiązujący swoim wyglądem do gry w piłkę nożną, zatroszczył się o perfekcyjne pozycjonowanie produktu w handlu detalicznym. Projekt, całkowicie wykonany z tektury falistej, ujmuje swoim kształtem i atrakcyjną grafiką. Snack-box, ulokowany na displayu z dwóch stron i rozłożony na trzech poziomach, jest łatwo dostępny dla potencjalnego klienta.

W projektowaniu displaya, kreatywni Grupy STI zwrócili szczególną uwagę na możliwość jego optymalnego zatowarowania. Kartonowy display podłogowy daje się łatwo rozstawić w miejscu sprzedaży. Do sklepów dostarczany jest kompletnie zatowarowany.