Logo

Marketing MIX

Luksusowe spotkanie z marką Atlantic

W luksusowych wnętrzach Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim, w listopadzie 2011 r. odbyło się spotkanie z marką Atlantic. Juerg Bohne – prezes firmy Atlantic Watch ze Szwajcarii, Krzysztof Hołowczyc – mistrz kierownicy i ambasador marki Atlantic, Jacek Poremba – jeden z najbardziej znanych fotografów świata mody oraz najlepsi Partnerzy Handlowi marki Atlantic w Polsce wtedy jeszcze nie wiedzieli, że niecałe dwa miesiące później właśnie to miejsce zostanie uznane najlepszym hotelem na świecie.

Podczas uroczystej Gali International Best Hotel Awards, która odbyła się w hotelu Savoy w Londynie 18 stycznia 2012r., ogłoszono wyniki konkursu na najlepszy hotel na Świecie. Zwyciężył Hotel Krasicki w Lidzbarku Warmińskim, pokonując konkurentów ze wszystkich Regionów (Europa, Azja i Rejon Pacyfiku, Afryka, obie Ameryki i Wielka Brytania).

Swoich znamienitych Gości marka Atlantic powitała wyjątkowo. Zaczęło się od adrenaliny i emocji. Chętni mieli okazję zmienić koło w rajdówce Krzysztofa Hołowczyca, lub przejechać się symulatorem rajdowym – a to wszystko pod czujnym okiem samego mistrza. Na tych, których pasją jest sztuka i obiektyw, czekał Jacek Poremba – jeden z liderów fotografii w Polsce, autor zdjęć z rozkładówek czołowych magazynów lifestylowych i męskich. Warsztaty fotograficzne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, ponieważ można było wcielić się w prawdziwą modelką lub modela z reklam zegarków Atlantic. Uczestnicy byli zaskoczeni, jak bardzo pracochłonne i męczące jest przygotowanie jednego zdjęcia reklamowego.

Krzysztof Hołowczyc przez cały wieczór czynnie uczestniczył w warsztatach i towarzyszył Gościom, którzy bez skrępowania mogli przeprowadzić z nim kameralną rozmowę oraz zdobyć najświeższe informacje o rajdzie Dakar i najbliższych planach tego znakomitego sportowca.

Wieczorem przyszedł czas na uroczysta kolację, podczas której przemawiał Juerg Bohne, prezes Atlantic Watch ze Szwajcarii, który podziękował wszystkim zgromadzonym za wieloletnią, owocną współpracę, zaangażowanie i za to, że wszyscy mogli się spotkać i przybyć na coroczne spotkanie. Krótkie podsumowanie roku 2011 i plany przyszłych działań zaprezentował Jarosław Guzek, brand manager marki Atlantic. Wręczył on również nagrody za najlepsze działania marketingowe minionego roku. Następnie przekazał głos Gościowi specjalnemu i ambasadorowi marki Atlantic – Krzysztofowi Hołowczycowi, który podkreślał wielki sentyment łączący go z Atlantickiem oraz podsumował długoletnią i owocną współpracę ze swoją ulubioną firmą zegarków.