Logo

Marketing MIX

Digital Signage na zakupach

Galerie handlowe w dzisiejszych czasach pełnią wiele ról społecznych. Są modne, są głównym ośrodkiem handlu w wielu miastach, ale przede wszystkim stają się mekką życia towarzyskiego. Skupiają kina, kluby fitness, prosperują przez 7 dni w tygodniu do późnych godzin nocnych,  odbiorcami są osoby o ponadprzeciętnych zarobkach – idealne miejsce  dla reklamy.

Galerie handlowe są w Polsce miejscem chętnie odwiedzanym przez klientów. – Najlepsze z galerii mogą się pochwalić ponad milionem odwiedzających w miesiącu – mówi Wojciech Grendziński, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy Internet Media Services (IMS) – Klienci pojawiają się w galeriach w celach komercyjnych a więc przekaz reklamowy im nie przeszkadza. Wreszcie galeria jest miejscem, w którym spotyka się klient, jego pieniądze i produkt. To jest olbrzymia przewaga Digital Signage nad telewizją, która dociera do klienta w miejscu, w którym zakupy są niemożliwe. DS. buduje impuls zakupowy tam gdzie zakupy mogą faktycznie mieć miejsce – tłumaczy Grendziński. (…)

Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2012/OOH28.pdf