Logo

Marketing MIX

Reklama z niespodzianką

Pojęcie ambientu wykluło się pod koniec ubiegłego stulecia. Był to moment, kiedy marketing dysponował wyraźnym kanonem kanałów reklamowych, czytelnym i nie budzącym kontrowersji klasyfikacyjnych. TV, Internet, radio i outdoor – gruba czwórka, która rządziła planami marketingowymi. Z czasem zaczęli pojawiać się kontestatorzy i burzyć porządek utartych schematów w reklamie.

Całe szczęście – reklama przestała być metodyczna. Ciągle naukowo stawiana w szeregu klasyfikacji, wymyka się im jak tylko może – ucieka balonem, wtapia w powierzchnie przystanków autobusowych, ławek w parku, koszy na śmieci (trashvertising), pośladków kobiet (assvertising), a nawet… zwierzęcych odchodów (poovertising). Nowe rodzi nowe, co sprawia że reklama ciągle jest żywym, rozwijającym się organizmem. (…)

Wywiad ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:

pub.oohmagazine.pl/2012/OOH28.pdf