Logo

Marketing MIX

Veracomp: nowe logo oraz identyfikacja wizualna

Veracomp SA – dystrybutor IT realizujący model dystrybucji z wartością dodaną (VAD) – wprowadził nową identyfikację wizualną. Stanowi ona odzwierciedlenie przemian, jakie firma przechodzi od wielu lat, m.in. w zakresie strategii działania. Zmianie uległo logo firmy i wszystkie materiały wizerunkowe, ponadto uruchomiono nową stronę internetową.

Veracomp działa na rynku dystrybucyjnym od 1991 roku dostarczając wiedzę oraz zaawansowane rozwiązania IT. Na przestrzeni lat zmieniała się koncepcja biznesowa Veracomp, czego najważniejszymi elementami było m.in. wprowadzenie już w 1996 roku strategii dystrybucji z wartością dodaną (VAD – Value Added Distribution), a także zaoferowanie w ostatnich latach doradztwa technicznego i biznesowego. Najistotniejszym składnikiem w relacjach Veracomp z otoczeniem jest czynnik ludzki, co znalazło swoje odzwierciedlenie w nowym logo Veracomp.

„Symbol, który jest integralną częścią nowego logo Veracomp, stanowi graficzne ujęcie kręgu złączonych i skierowanych ku centrum dłoni, co oznacza potencjał ludzki i współpracę. Dodatkowo poprzez pochylenie znaku graficznego w przestrzeni uzyskaliśmy kolejną cechę, jaką jest dynamika, charakterystyczna dla nowych technologii i rozwoju. Chcieliśmy również zaakcentować energię i motywację do osiągania sukcesu, dlatego symbolowi nowego logo Veracomp nadaliśmy kolor czerwony” – powiedziała Anna Styrylska, Dyrektor Marketingu w Veracomp SA.

Oprócz logo oraz identyfikacji wizualnej firmy, nową szatę graficzną zyskała także strona internetowa www.veracomp.pl, na której dominują kolory logotypu Veracomp: czerwony i szary. Witryna została gruntownie przebudowana pod kątem układu i treści. Najważniejsze informacje dla obecnych i potencjalnych partnerów Veracomp umieszczono w sekcji „Rozwiązania dla sektorów”, gdzie zainteresowani znajdą informacje o rozwiązaniach IT dedykowanych dla poszczególnych branż, jak m.in. edukacja, przemysł, finanse i ubezpieczenia czy medycyna. Dodatkowo cała oferta Veracomp została ujęta w ramach sekcji „Specjalizacje”, co ułatwi dotarcie do potrzebnych materiałów produktowych z danej kategorii, jak np. bezpieczeństwa IT, pamięci masowych czy systemów audiowizualnych. Partnerom poświęcony jest odrębny dział z informacjami dotyczącymi m.in. warunków współpracy, doradztwa technicznego i biznesowego.

„Naszym celem było stworzenie takiej strony internetowej Veracomp, która będzie przydatnym i przyjaznym w obsłudze narzędziem adresowanym przede wszystkim do współpracujących z nami firm, jak również do wszystkich szukających informacji o nowatorskich rozwiązaniach IT dla różnych obszarów. W tym momencie każdy zainteresowany bez problemu dotrze do potrzebnych mu informacji m.in. o tym, jakie rozwiązania IT może zastosować, by osiągnąć założony cel, czyli np. usprawnić procesy w danej organizacji, obniżyć koszty. Nowa witryna Veracomp to nasza wizytówka w internecie w pełni pokazująca kim jesteśmy, a także co można osiągnąć we współpracy z nami” – dodaje Anna Styrylska.