Logo

Marketing MIX

Międzynarodowa kampania słowackiej Tatralandii

Pod koniec czerwca w Polsce wystartowała nowa kampania TTL słowackiej Tatralandii – największego parku wodnego w Europie Środkowej. Kreacja Agencji Reklamowej CzART okazała się jednak na tyle atrakcyjna, iż klient postanowił ją wdrożyć również w innych krajach.

Do końca lata będzie ją można oglądać na nośnikach outdoorowych u naszych południowych sąsiadów w Czechach i na Słowacji. Autorami koncepcji kreatywnej, składającej się z kolażu zdjęć z atrakcjami parku oraz claimu „Morze atrakcji w górach”, są Piotr Jelonek oraz Robert Skórzyński.

Jest to już drugi przypadek, kiedy klient – firma Tatry Mountain Resorts – decyduje się na wykorzystanie rozwiązań wrocławskiej agencji poza granicami Polski. Minionej zimy na Ukrainie można było zobaczyć outdoorową odsłonę kampanii reklamowej „Tak blisko – Tak alpejsko” ośrodków narciarskich Jasna Chopok i Tatrzańska Łomnica.