Logo

Marketing MIX

Konkurs POS STARS 2012

21 listopada podczas Międzynarodowych Targów RetailShow odbędzie się kolejna edycja Konkursu POS STARS. Konkurs ma na celu wybór najlepszych displayów 2012 roku. Jest to najważniejsze wydarzenie, które jest dedykowane branży POS w drugiej połowie roku. Display’e można zgłaszać do 26 października.

Udział w konkursie mogą brać producenci materiałów POS, Agencje Reklamowe, Drukarnie Wielkoformatowe, Agencje PR, a także Klienci Finalni, którzy chcą pochwalić się kreatywną, niebanalną kampanią w miejscu sprzedaży. Realizacje można zgłaszać w 12 kategoriach:

1. Napoje & Żywność,
2. Alkohol & Tytoń,
3. Kosmetyka,
4. Elektronika,
5. Finanse – NOWA
6. Motoryzajca – NOWA
7. Digital POS,
8. Design Roku,
9. Display'e kartonowe,
10. Display'e naladowe
11. EURO 2012 – NOWA
12. Przemysł – NOWA

Spośród zgłoszonych projektów profesjonalne jury wybierze TOP display'e, które otrzymują główną nagrodę. Organizator, OOH magazine, przyznaje więc 12 głównych nagród oraz jedno prestiżowe wyróżnienie jakim jest Grand Prix. W tym roku display’e będą oceniać: Piotr Łysak (Prezes Stowarzyszenia IAA), Jacek Maciejewski (Execuitve Creative Director HAVAS ENGAGE), Grzegorz Osóbka (CEO UMBRELLA MARKETING GROUP), Andrzej Pągowski (dyrektor kreatywny i właściciel firmy Kreacja Pro),  Renata Zielińska i Wojciech Sieradzki (visual merchandiser manager, Merczendajzerzy.pl) oraz Andrzej Kownacki (Creative Director San Markos).

Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród będzie miało miejsce podczas wieczornej gali organizowanej przez tragi Retail Show w dniu 21.11.2012.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.oohmagazine.pl/posstars/