Logo

Marketing MIX

Bezpłatne seminarium dla decydentów B2B

Podczas seminarium, które odbędzie się 19 listopada w Ministerstwie Gospodarki w Warszawie, zaprezentowane zostaną najnowsze trendy i case study zorientowane na Customer i User Experience, których celem jest odpowiedź na pytanie: Jak zdobyć i inspirować współczesnego Klienta  oraz "E-Klienta"?.

19 listopada w Warszawie będziemy gościć m.in.:

NICK SOHNEMANN – The World in 2021
MARTA ŁUKAWSKA – DARUK oraz ANNA STOPIŃSKA, P 4 Sp. z o.o. – Customer Experience
DR AGNIESZKA SZÓSTEK, School of Form – User Experience
PROF. DR HAB. ANDRZEJ FALKOWSKI, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Psychologia motywacji
JOANNA NAGADOWSKA oraz OLGIERD WOJTAS, Google Poland Sp. z o.o. – Dynamiczne zmiany gospodarcze, społeczne i technologiczne
MAREK STANISZEWSKI, CANAL+ Cyfrowy S.A. – Doświadczenia telewizji
KAMILA KOŹBIAŁ, AM ART-MEDIA AGENCJA PR Sp. z o.o. oraz RAFAŁ KLEPACZ, Fundacja Obserwatorium Zarządzania  – Skąd, nie pytając Klientów, czerpać o nich wiedzę?
AGNIESZKA JEDYNASTA, Fundacja Obserwatorium Zarządzania – projektowanie Customer Experience
TOMASZ KOPACZ, Microsoft – Jak na pięknie można zarobić?
ŁUKASZ GĄSIOROWSKI i KRZYSZTOF KOŃCZYK, Deutsche Bank PBC S.A. – Redesign
SESJA PORANNA: KAROLINA LISIECKA, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego – Metody twórczego generowania pomysłów

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Seminarium finansowane  jest ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.

Więcej informacji: www.katalizatorinnowacji.pl/seminaria/art/138