Marketing MIX Kolejna akcja BLACK z udziałem Mike’a Tysona

Kolejna akcja BLACK z udziałem Mike’a Tysona

0

„This Is How BLACK Works!” to najnowsza promocja konsumencka napoju energetycznego firmy FoodCare. Marka BLACK, wspólnie z Mike’em Tysonem, rzuca kolejne wyzwanie swoim fanom. „Najmocniejsze dowody” na działanie BLACK’a w postaci unikatowych materiałów video, współtworzonych z bokserem, zostaną nagrodzone zapasami ulubionego energetyka Żelaznego Mike’a. Akcja rozpoczęła się 21 października i potrwa do 18 listopada br.

Zadaniem Internautów jest skompilowanie rozbrajającego, zaskakującego bądź wstrząsającego filmu, wykorzystującego zasoby serwisu YouTube lub własne materiały video. Konceptem kreatywnym każdego filmu dowodzi sam Mike Tyson. Aplikacja konkursowa dostępna jest na fanpage’u BLACK ENERGY DRINK na Facebooku.

Wiekopomne dzieła kinematografii powstają w trzech krokach. Przede wszystkim należy znaleźć video, które zaciekawia i buduje napięcie, a następnie wybrać jeden z magicznych gestów Mike’a, dostępnych w aplikacji. Ostatnim krokiem jest dopasowanie powalającego na kolana zakończenia. Aplikacja posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, umożliwiający łatwe poruszanie się pomiędzy poszczególnymi opcjami. W czterech krótkich filmach jego bokserskość Tyson wyjaśnia także, jak korzystać ze wszystkich funkcjonalności.

– Fani marki BLACK to ludzie łamiący schematy i konwenanse. Dlatego przygotowaliśmy dla nich świetne narzędzie, dzięki któremu dadzą upust swojej fantazji oraz kreatywności. Umieściliśmy całą akcję w mediach społecznościowych, ponieważ to właśnie w sieci znaleźć można najbardziej ekstrawaganckie pomysły, a na takie liczymy najbardziej – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.

Konkurs potrwa do 18 listopada br. Jego zwycięzca otrzyma zapas BLACK ENERGY równy wadze Mike’a Tysona, a także limitowaną lodówkę BLACK. Ponadto, co tydzień 10 autorów najpopularniejszych video otrzyma czteropak BLACK ENERGY DRINK. Promocja konkursu wsparta jest reklamą na Facebooku. Za kreację i przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada Grey Group.