Logo

Marketing MIX

Akcja prosprzedażowa Stock Prestige

Stock Prestige we współpracy z siecią ekskluzywnych hoteli przygotował konkurs dla pełnoletnich konsumentów, w którym do wygrania jest niezapomniana impreza noworoczna.

By sprawić sobie wspaniały prezent wystarczy wziąć udział w konkursie, który wystartował we wrześniu. Od zabawy w jednej z europejskich stolic koneserów tej wódki dzieli tylko jedno proste pytanie: „Co łączy marki Stock Prestige i InterContinental?”.

Oryginalną, zabawną lub przeciwnie, bardzo poważną odpowiedź należy wysłać za pomocą sms lub formularza na stronie www.stockprestige.pl (tu także można zapoznać się z regulaminem konkursu). Jurorzy w każdym z trzech losowań oceniać będą pomysłowość i kreatywność konkursowiczów. Konkurs trwa do 23 grudnia 2012 r. włącznie. W tym czasie rozlosowanych będzie 6 voucherów na pobyt 2 osób w jednym z hoteli sieci InterContinental w Londynie, Paryżu i Rzymie.

Za kreację i przebieg konkursu odpowiada krakowska agencja MKI.