Logo

Marketing MIX

Fortress Gifts dla Mlecznego Startu

Kampania promocyjna Mlecznego Startu to ceramiczny kubek dołączany do zestawu kaszek z mlekiem, przygotowanych z myślą o śniadaniu dla dzieci w wieku szkolnym. Za gadżet odpowiedzialny był Fortress Gifts, specjalizujący się  w gadżetowych akcjach promocyjnych.

Mleczny Start to kaszka z mlekiem, przygotowana specjalnie z myślą o śniadaniu dziecka w wieku szkolnym. Produkt, opracowany we współpracy w ramach Partnerstwa dla Zdrowia (Danone, Biedronka, Maspex, Instytut Matki i Dziecka), zawiera cenne składniki odżywcze.

By zachęcić do pożywnego śniadania, do zestawu czterech kaszek dołączono kubek z poręcznym uchem, o pojemności dostosowanej do przygotowania porcji kaszki. Kubek oznaczono trwałym, dwustronnym nadrukiem z logo produktu i hasłem przewodnim kampanii edukacyjnej „Śniadanie daje moc”. Dedykowany kształt kubka zaproponowany przez Fortress Gifts, ułatwiający zjadanie kaszki, jest zachętą dla dzieci i podkreśla, jak ważne jest pierwsze śniadanie. Całość zestawu zapakowana była w duży kartonik z okienkiem.

Zestawy Mleczny Start dostępne były w sieci sklepów Biedronka