Logo

Marketing MIX

Bożonarodzeniowa kampania Coca-Coli

Ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Za przygotowanie i realizację akcji na polskim rynku odpowiadają firmy McCann Polska i K2.

Głównym elementem bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Coca-Coli jest spot telewizyjno-kinowy, w którym gigantyczna figura Świętego Mikołaja jest tak jak lalka teatralna sterowana przez ludzi pociągających za sznurki. Reklamie towarzyszy piosenka „Coś wydarzy się”, którą wkrótce będzie można pobrać, także w formie dzwonka na telefon, ze strony coca-cola.pl. – W kampanii staramy się uchwycić wyjątkowość i niepowtarzalną magię okresu świąt Bożego Narodzenia – opisuje Alicja Jelec, kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Services.

Kampania, której kreację globalnie przygotowała agencja McCann Worldgrup, jest prowadzona równocześnie w prawie 100 krajach na całym świecie. Adaptacją reklamy na polski rynek zajęła się agencja McCann Polska, media kupił dom mediowy Starcom, a działania w internecie realizuje agencja K2. Kampanii telewizyjno-kinowej towarzyszyć będą działania w punktach sprzedaży: butelki Coca-Cola ze świątecznymi etykietami oraz specjalne ekspozycje.