Logo

NowościWielki Format

Pierwsza Akademia Atrium już 30 listopada

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbędzie się 30 listopada 2012 w Opolu, na którym to uczestnicy dowiedzą się co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej.

Firma Atrium często organizuje konferencje i seminaria, podczas których uczestnicy szkoleń gruntownie poznają oferowane maszyny i media oraz uzyskują wsparcie techniczne. „Z tych szkoleń nigdy nie zrezygnujemy. Akademia Atrium zaoferuje naszym klientom dobrej jakości szkolenia z projektowania graficznego dla reklamy wielkoformatowej mające na celu odświeżenie i uzupełnienie ich wiedzy na temat projektowania. Mam nadzieję, że szkolenia te będą źródłem inspiracji do tworzenia nowych, kreatywnych, znakomitych warsztatowo projektów. Jakże często w pośpiechu dnia codziennego zapominamy o tym, iż w rękach twórców reklam spoczywa ogromna moc, moc tworzenia naszej rzeczywistości. Przecież to od nich zależy jak będą wyglądały nasze ulice, galerie handlowe, elewacje. W Akademii Atrium zawsze będziemy stawiać na jakość.  Do współpracy będziemy starali się pozyskać najlepszych wykładowców, projektantów, praktyków druku wielkoformatowego, którzy zapewnią ciekawe i inspirujące zajęcia w formie wykładów i interaktywnych warsztatów” – mówi Katarzyna Juchkiewicz, pomysłodawczyni Akademii.

„ W Atrium pragniemy nadążać nie tylko za nowinkami technicznymi dotyczącymi maszyn i materiałów eksploatacyjnych, chcemy również śledzić światowe trendy w projektowaniu . Pamiętajmy również, że dobry design jest wartością dodaną w pracy nad każdym produktem i przekłada się na wyższą cenę dobrze zaprojektowanego produktu. Oferta szkoleń Akademii Atrium stanowi doskonałe narzędzie pomocowe dla agencji reklamowych i drukarni, które przyczyni się do rozwoju ich działalności” –  mówi Katarzyna Juchkiewicz.

Design jest wartością dodaną w pracy nad jakością produktu, decyduje o większych udziałach rynkowych i zyskach. Cena dobrze zaprojektowanego produktu może być wyższa aż o 20 do 40%. Ponadto firmy, które oceniają rolę designu jako kluczową dla swojej działalności, wprowadzają na rynek aż 4 razy więcej nowych produktów.

AA #1 już 30 listopada – „Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona”czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej?

30 listopada 2012 odbędzie pierwsze spotkanie nowego cyklu, które w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadzi wykładowca i projektant – Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Eurobank, Fundacja Krzyżowa dla porozumienia europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Na Akademii Atrium #1 uczestnicy poznają koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawi funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Padnie słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostanie kluczowe zagadnienie… dlaczego nie można nie robić reklamy.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych będą mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć w akcji najnowszy ploter eko-solwentowy – Zenith A1802S

www.atrium.com.pl