Logo

Marketing MIX

Zespół F1 Lotus rozpoczyna współpracę z marką Burn

W styczniu 2013 roku koncern The Coca-Cola Company wróci do Formuły 1 w ramach wieloletniej umowy sponsoringowej, zawartej pomiędzy marką napoju energetyzującego Burn i zespołem F1 Lotus. Szczegóły umowy sponsoringowej zostaną ujawnione w 2013 r., po oficjalnym ogłoszeniu partnerstwa.

– Kreatywność zespołów oraz ich pasja do szybkości i energii napędzającej sportowe emocje w Formule 1, sprawiają, że współpraca z tą kultową organizacją sportową jest doskonałą propozycją dla marki Burn. Zespół F1 Lotus to jeden z najbardziej obiecujących zespołów w swojej kategorii, stawiajający wyzwania innym. Burn wniesie do tej współpracy elementy sztuki i muzyki wykorzystwane przez markę, aby przełamać tradycyjne podejście do sponsoringu w Formule 1 – powiedział Emmanuel Seuge, dyrektor marketingu sportowego w The Coca-Cola Company.

– Jesteśmy dumni, że koncern The Coca-Cola Company wybrał bolid zespołu F1 Lotus do prezentowania marki Burn w ramach prestiżowej współpracy sponsorskiej. Jesteśmy podekscytowani możliwością wspólnego tworzenia nowatorskiego modelu sponsoringowego, łączącego nasze doświadczenia w kreowaniu nowych treści oraz obecność w kanałach społecznościowych — obszarze, w którym nasz zespół w ciągu ostatnich 18 miesięcy zdobył zdecydowaną przewagę nad innymi zespołami Formuły 1, odnotowując największy wzrost liczby fanów w tym roku – powiedział Eric Boullier, szef zespołu F1 Lotus.