Logo

Marketing MIX

Cheil zmienia sposób ekspozycji produktów Samsung

Agencja Cheil sukcesywnie wprowadza nowy system ekspozycji sklepowej produktów marki Samsung w całej Polsce. Nowe wzornictwo mebli sklepowych oraz nowych materiałów reklamowych ma na celu wzbogacić doświadczenia klientów z produktami marki Samsung oraz podkreślić innowacyjność prezentowanych rozwiązań.

„Celem nowo zaprojektowanego systemu ekspozycji w sklepach było zachęcenie klientów do poznania produktów Samsung oraz odkrycia korzyści płynących z ich używania. Chcieliśmy stworzyć meble, które pozwolą na lepszy „product experience” oraz będą doskonałym tłem do opowiedzenia ciekawej historii o każdym z prezentowanych produktów” – mówi Agnieszka Gralewska, Shopper Marketing Account Supervisor odpowiedzialna za projekt w agencji Cheil.

Białe, błyszczące stoły i regały z podświetlanym logo są rzeczywiście bardziej widoczne w sklepach, a także lepiej eksponują produkty i nowości marki Samsung. Wysokiej jakości materiały, z jakich zostały wykonane oraz dbałość o najdrobniejsze szczegóły, podkreślają rynkową pozycję marki, jako producenta oferującego innowacyjne rozwiązania najwyższej jakości.

Oprócz zaprojektowania nowego systemu mebli, agencja Cheil nadzorowała produkcję i instalację stoisk sklepowych o powierzchniach od 60 do 80 m2. Nowe stoiska powstały jak dotąd w sześciu dużych miastach Polski: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi i Gdańsku. Wkrótce planowane są otwarcia kolejnych ekspozycji.