Marketing MIX BE Media dla Kakadu

BE Media dla Kakadu

0

Od listopada do końca grudnia 2012 trwała kampania sieci profesjonalnych sklepów zoologicznych Kakadu. Celem kampanii był wzrost sprzedaży oraz podniesienie świadomości marki sieci sklepów Kakadu.

Kampania sieci sklepów miała miejsce w Szczecinie, Krakowie, Warszawie oraz Wrocławiu. 15 sekundowy spot promujący 20 % zniżki na określone zestawy zoologiczne został wyeksponowany na nośnikach digital signage w środkach komunikacji miejskiej. Do kampanii dobrano 700 sztuk nośników.

Dwie pierwsze odsłony zapraszały do zakupu wybranych produktów dostępnych w sklepach, a trzecia odsłona zachęcała do zrobienia zdjęcia w autobusie bądź tramwaju, dzięki czemu klient pokazując w sklepie zdjęcie, otrzymywał zniżkę na zestawy świąteczne.

"Akcja zakończyła się dużym powodzeniem, odnotowaliśmy wzrost sprzedaży reklamowanych zestawów dzięki przeprowadzonej kampanii przez biuro reklamy BE Media” – skomentował Rafał Wasilczyk, Specjalista ds. Marketingu i PR sklepów zoologicznych Kakadu.

Jest to kolejna kampania zrealizowana przez biuro reklamy BE Media pokazująca skuteczność mediów reklamowych digital OOH.