Logo

Marketing MIX

Niestandardowa kampania OOH marki Nike

Historia Air Maxów przedstawiona została na ścianach i wbudowanych w nie witrynach w tunelach przejść podziemnych pod Rondem Dmowskiego. Dzięki zastosowanej technologii Flashpoints, fani klasycznych biegówek mogą poznać 26-letnią historię butów, a także zobaczyć modele w nowej odsłonie – Engineered Mesh Pack. Niestandardowa kampania Nike Air Max – Air Reinvented wykorzystująca m.in. przejścia podziemne realizowana jest przez dom mediowy Mindshare Polska.

– Komunikacja nowej odsłony Air Maxów to kolejny przykład innowacyjnego wykorzystania niestandardowych nośników, takich jak przejścia w tunelach podziemnych czy stacje metra, które zdominowaliśmy przy okazji EURO 2012. Rozwiązania wykorzystane przez Nike Poland przykuwają uwagę i umożliwiają poznanie produktu, dzięki ekspozycji najnowszych modeli bezpośrednio w przestrzeni miejskiej – powiedział Krzysztof Chlebiński, Manager, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.

Poza przejściami podziemnymi, kampania wykorzystuje także siatkę wielkoformatową zlokalizowaną w centrum Warszawy – tuż obok Warsaw Sneaker Store, w którym dostępna jest największa kolekcja butów Nike NSW. Działania OOH wspierane są kampanią online realizowaną na serwisach wertykalnych skierowanych do młodej grupy docelowej oraz kreacjami reklamowymi w prasie lifestylowej.

Za opracowanie strategii działań mediowych, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska. Kampanię zaprojektował i realizuje zespół Client Leadership w składzie Krzysztof Chlebiński, Manager, Maciej Małecki, Manager oraz Anna Bieńkowska, Director. Branding przejść podziemnych zrealizowany został we współpracy z CAM Media. Technologię podświetlanych paneli dostarczył Flashpoints. Za przygotowanie witryn produktowych odpowiadało G&G Studio.

Kampania reklamowa wystartowała 1 marca i będzie realizowana do 31 marca br.