Logo

Marketing MIX

„Wilkinson by Memory” wakacyjna akcja marki Wilkinson

Wilkinson proponuje swoim fanom wakacyjną zabawę z konkursem i atrakcyjnymi nagrodami. Gra typu memory na fanpage’u Wilkinson to ciekawy sposób na spędzenie wolnego czasu i możliwość wygrania jednego z pięciu iPhone’ów.

„Wilkinson by Memory” to wakacyjna zabawa z konkursem dla fanów Wilkinson na Facebooku (https://apps.facebook.com/wilkinson-memory/. W pierwszym etapie gry uczestnicy zapamiętują położenia odkrywanych elementów na zaledwie 9-polowej planszy. W drugim i trzecim etapie liczba pól się zwiększa, a wraz z nią także stopień trudności. Uczestnicy zabawy, którzy przejdą przez wszystkie poziomy gry odpowiadają następnie na pytanie konkursowe – nawiązujące do ich pierwszych doświadczeń związanych z goleniem.

– W grze liczy się zarówno czas znalezienia wszystkich par poszczególnych elementów, jak i oryginalność odpowiedzi na pytanie wieńczące zabawę – mówi Wiktoria Jaroma, Marketing Executive Wilkinson. Na zwycięzców czekają wyjątkowo atrakcyjne nagrody – pięć iPhonów 5 o pojemności 32 GB z panoramiczny wyświetlaczem Multi-Touch o przekątnej 4 cala, rozdzielczości 1136×640 pikseli, z powłoką oleofobową odporną na odciski palców.

Za działania Wilkinson na Facebooku oraz grę „Wilkinson by Memory” odpowiada agencja Lubię to.