Logo

Marketing MIX

Tradycja i doświadczenie – Jaguar na Festiwalu Marketingu

Firma Jaguar Tomasz Chwiłowicz właściciel marek: Persona, Franco Firenze, City Life, Druga Skóra, została zarejestrowana w 1999, ale faktyczna data jej powstania to 1933 rok. To wtedy właśnie dziadek obecnego właściciela firmy – Tomasza Chwiłowicza – Stefan Chwiłowicz rozpoczął swoją, a tym samym rodzinną,  przygodę z rymarstwem.

To już 80 lat! Doświadczenie, jakie firma zdobyła przez ten czas przekłada się na doskonałą jakość produktów oraz profesjonalne podejście do zamówień co zaowocowało licznymi nagrodami i wyróżnieniami od klientów.

Wyroby wykonywane są ręcznie, przez najwyższej klasy rzemieślników. Projektowane są zgodnie z zapotrzebowaniem klientów, wprowadzając modyfikacje na ich indywidualne życzenia. W ofercie znajdziemy teczki, aktówki, portfele oraz wszelkiego rodzaju etui wykonane ze skór naturalnych i ekologicznych. W kolekcjach galanterii skórzanej stawia się przede wszystkim na klasyczną elegancję i funkcjonalność, stosując jednocześnie nowe, innowacyjne rozwiązania. Szeroka gama kolorystyczna oraz materiałowa stanowi bogaty wybór wśród ekskluzywnych gadżetów z galanterii skórzanej. Szerokie spektrum produktów jakie firma Jaguar Tomasz Chwiłowicz ma do zaoferowania klientom pozwala na dobranie adekwatnego gadżetu w atrakcyjnej cenie do celu marketingowego.

W najnowszej ofercie znajdują się nowe kolekcje portfeli: Polish Flint, Baltica oraz Silver – to ekskluzywne upominki ze skóry ozdobione krzemieniem pasiastym, bursztynem i srebrem, stworzone z myślą o klientach szukających oryginalnych i unikatowych rozwiązań.

Misja firmy to: kompetentni ludzie, rozsądne ceny, dokładna kontrola jakości, dostawa na czas.

www.jaguargift.com
www.festiwalmarketingu.pl