Logo

Marketing MIX

Nowa kampania nc+ i odświeżone logo

„Oglądaj wszystko, co najlepsze, jak chcesz i kiedy chcesz” – to główny przekaz nowej kampanii  promocyjnej platformy nc+. Komunikacja w odświeżonej identyfikacji wizualnej wystartowała 8 listopada
i potrwa do końca miesiąca.  Działania obejmują telewizję, radio, Internet i outdoor.

Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały dwa spoty. Pierwszy z nich to 45- sekundowy spot wizerunkowy, pokazujący widzów przeżywających różnorodne emocje podczas oglądania najlepszych programów z bogatej oferty nc+, które mogą zobaczyć w wybranym miejscu i czasie. Oferta nc+ to m.in. 500 premier filmowych rocznie w CANAL+, 8000 tytułów do wyboru w netVOD+, nc+GO z najbardziej emocjonującymi rozgrywkami sportowymi, w tym Ligą Mistrzów UEFA, a także najnowocześniejszy na rynku dekoder i najbardziej zaawansowana usługa Multiroom+.

Drugi, 15-sekundowy spot promocyjny eksponuje najbogatszą filmową ofertę w ramach pakietu Super Film, obejmującego w sumie sześć kanałów filmowych premium – po trzy z rodziny CANAL+ i HBO – oraz pakiet UNIVERSE+ w cenie 59 zł miesięcznie w okresie promocyjnym. Kampania telewizyjna obejmie ponad 40 stacji ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN) i tematycznych (m.in. kanały AXN, Discovery, Orange Sport).

– Polski widz statystycznie spędza około 4 godzin dziennie oglądając telewizję. To znakomita większość jego wolnego czasu. Wbrew powszechnym opiniom ten czas nie musi być stracony. W nowej kampanii wizerunkowej w emocjonalny sposób pokazujemy jak, korzystając z najlepszej na rynku oferty programowej, połączonej z użyteczną technologią, widz może wypełnić swój wolny czas doskonałą, dopasowaną do jego potrzeb i nastroju rozrywką – mówi Jan Wykrytowicz, Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej i Badań nc+.

Nowa kampania reklamowa zagości również w innych niż telewizja mediach. 15- sekundowy spot radiowy emitowany będzie w ponad 80 rozgłośniach radiowych w całej Polsce, m.in. w Trójce, RMF i Radio ZET. Równocześnie rozpocznie się komunikacja w Internecie, która będzie promować filmowe i sportowe bogactwo oferty nc+. Kampanię będzie można zobaczyć m.in. w serwisach: filmweb.pl, interia.pl, onet.pl, tvp.pl, gazeta.pl, ipla.tv, tvnplayer.pl.

Kampania będzie wspierana intensywną komunikacją outdoorową prowadzoną na terenie całego kraju, m.in. w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu.

Wraz z nową kampanią odświeżona została identyfikacja wizualna platformy oraz zmienił się claim. Obecnie platforma nc+ w bezpośredni sposób zachęca swoich klientów hasłem „Zobacz więcej”,
czyli oglądaj wszystko, co najlepsze, jak chcesz i kiedy chcesz.

Nową odsłonę identyfikacji wizualnej nc+ przygotował Łukasz Słotwiński, dyrektor Działu Kreacji nc+.
Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja Saatchi&Saatchi. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.