Marketing MIX Poczta Polska wystartowała z kampanią promującą markę Envelo

Poczta Polska wystartowała z kampanią promującą markę Envelo

34
0

Pod hasłem Poczta Prosta ruszyła kampania marketingowa towarzysząca wprowadzeniu Envelo na rynek. Powstała ona w oparciu o ideę smart technologii i "lifehackingu", w którym Envelo porównywane jest do innych, prostych rozwiązań ułatwiających życie. Koncept został stworzony przez agencję Blacklama i Blueberry i realizowany przez agencję Blueberry. Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy – Codemedia.

W kampanii wykorzystane zostały działania efektywnościowe, w tym sieć afiliacyjna Trade Tracker. Oprócz działań w kanale online realizowane są targetowane akcje ambientowe. Poczta Prosta to między innymi filmy viralowe oraz edukacyjne, które dostępne są na kanale Youtube. W kampanii zostały wykorzystane też narzędzia marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM), wybrane elementy marketingu bezpośredniego oraz kampania zasięgowa w Internecie. Pojawią się także plakaty reklamowe w 5 tyś. placówkach Poczty Polskiej. Działania marketingowe potrwają do końca 2014 r. Spoty promujące markę dostępne są na kanale You Tube – Envelo.

Markę Envelo oraz linię produktową zaproponowała agencja Blacklama, która zwyciężyła w konkursie organizowanym przez spółkę. – Głównym naszym założeniem było stworzenie mocnego i rozpoznawalnego znaku. Envelo cechuje duży potencjał komunikacyjny i rozwojowy w zakresie działań obejmujących usługi cyfrowe. Nazwa wywodzi się od najważniejszego elementu korespondencji kojarzonego z bezpieczeństwem i poufnością – koperty. Dodatkowo logotyp współgra z kolorystyką oraz konstrukcją nowego znaku graficznego Poczty Polskiej – mówi Robert Cieśluk, kierownik marketingu i PR, spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Za nową markę odpowiedzialna jest spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe.