Logo

Marketing MIX

San Markos przygotowuje komunikację reklamową Izmałkowa Consulting

Agencja San Markos ma nowego partnera – agencję badawczą Izmałkowa Consulting, dla której przygotowała nową akcję informacyjno-wizerunkową pt. „Oświadczenie”.

Izmałkowa Consulting to znana polska agencja specjalizująca się w badaniach etnograficznych, czyli poza deklaracyjnych. Ponieważ do prowadzenia badań wykorzystuje techniki etnograficzne, bardzo często postrzegana jest jako agencja „do zadań specjalnych”, a pomijana przy codziennie przeprowadzanych pracach po stronie Klientów. Tymczasem stosowane metody etnograficzne to tylko sposób myślenia i działania konsultantów agencji, który pozwala na skuteczniejsze dotarcie do prawdziwych powodów decyzji i ocen odbiorców.

– Zakres usług agencji Izmałkowa Consulting jest bardzo szeroki. Od badania konceptów i idei, przez komunikaty reklamowe, a na badaniach focusowych kończąc – czyli wszystko, czego używa się dzień po dniu w pracy z produktami i usługami – mówi Julia Izmałkowa, dodając – Rozdźwięk pomiędzy postrzeganiem naszej agencji a jej faktycznym zakresem działań był głównym powodem, dla którego podjęliśmy decyzję o rozpoczęciu akcji wizerunkowo-informacyjnej.

– Idąc za słowami Alberta Einsteina, że "wszystko powinno być tak proste, jak to tylko możliwe, ale nie prostsze", zaproponowaliśmy naszemu Klientowi rozwiązanie, o którym wielu sądzi, że jest zbyt banalne. Skoro rynek myśli coś innego o Izmałkowa Consulting, niż jest faktycznie – warto wydać oświadczenie i jasno sprostować tę niefortunną rozbieżność, oraz przekierować świadomość potencjalnych Klientów na właściwe tory – mówi Piotr Zajlich, Creative & Strategic Director, San Markos.

Kreacja, czyli po prostu „oświadczenie”, jest utrzymana w konwencji plakatu, w kolorach charakterystycznych dla marki Izmałkowa Consulting i podpisanego przez właściciela firmy. Dzięki temu kreacja wyjątkowo mocno wybija się z tła reklamowego mediów, w których się ukaże.

Współpraca San Markos z Izmałkowa Consulting na tym się nie kończy. Agencje łączą swoje kompetencje i deklarują podjęcie prac nad opracowaniem wspólnego, autorskiego narzędzia badawczego z dziedziny Digital Etnography. Szczegóły poznamy wkrótce.