Marketing MIX Kampania charytatywna w coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven

Kampania charytatywna w coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven

16
0

Od 22 listopada w kawiarniach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven trwa wyjątkowa akcja charytatywna. Cały zysk ze sprzedaży 50 000 świątecznych ozdób pierniczkowych dostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która pomaga chorym dzieciakom w całej Polsce.

50 000  ozdób pierniczkowych: gwiazdki, choinki i ciasteczkowe ludki, a każde za 1,50zł za sztukę. Dodatkowo, w wybranych kawiarniach na Gości czekają wyjątkowe kąciki artystyczne.

Cały zysk ze sprzedaży ozdób pierniczkowych zostanie przekazany Fundacji „Dr Clown”, która wspiera i rozwesela chore dzieci w szpitalach w całej Polsce. Wolontariusze w kolorowych strojach i z założonymi charakterystycznymi czerwonymi noskami każdego dnia prowadzą terapię śmiechem. Likwidują stres i napięcia spowodowane nietypową i trudną sytuacją chorych dzieci. „Doktorów Clownów” i wolontariuszy jest w tym momencie aż 900. Pomagają w 40 szpitalach, odwiedzając 10 000 małych przyjaciół tygodniowo.

– Tej zimy trzymamy się ciepło i pomagamy. Zachęcam wszystkich naszych Gości do kupna ozdób pierniczkowych. Jedna kosztuje zaledwie 1,50 zł, można ją dodatkowo udekorować, a następnie wręczyć komuś ważnemu. Będzie to prezent wyjątkowy, ponieważ cały zysk ze sprzedaży ozdób przekażemy Fundacji „Dr Clown”. To taki mały gest, a może wywołać wiele radości na twarzach podopiecznych Fundacji – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes CHI Polska.

Patroni medialni Akcji: SlowLife Food a& Garden, Superstacja, MakeLifeEasier.pl, MakeCookingEasier.pl, Twój Wrocław, Nasze Miasto, naszemiasto.pl, W podróży, Soul Kids, Laif, Cytrynowo.pl, KobietaMag.pl, ZiołowyZakatek.com.pl, MaturaToBzdura.tv, StudentNews.pl, Rock Alone, e!stilo, Cogito.pl, JestKultura.pl, Palce Lizać