Logo

Marketing MIX

„Wzorcowy szyld” vol.2 – druga odsłona konkursu

Portal Ulepsz Poznań po zeszłorocznym sukcesie konkursu „Wzorcowy szyld” zorganizował jego drugą edycję, której celem jest kontynuacja promocji pozytywnych wzorców reklamy w przestrzeni miejskiej. Obecnie, kiedy temat chaosu reklamowego w Poznaniu i w Polsce staje się coraz popularniejszy, a świadomość mieszkańców coraz większa, potrzebne są działania zachęcające ludzi do pozytywnego działania na rzecz naszej wspólnej przestrzeni miejskiej.

Zamiast krytykować i piętnować złe przykłady organizatorzy chcieli wyróżnić te dobre, które stanowić powinny wzór do naśladowania. Wspólnie z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu oraz Stowarzyszeniem Inwestycje dla Poznania zrealizowano więc drugą edycję konkursu, którego celem było wybranie najładniejszego i najlepiej wpisującego się w poznańską przestrzeń miejską szyldu.

– Wzorem pierwszej edycji, z morza tandety i pstrokacizny chcemy wyłowić perełki i uświadomić poznaniakom, że estetyczny i nieagresywny szyld może być ciekawym uzupełnieniem budynku. Chcemy Wam pokazać, że szyld może przyciągać i upiększać przestrzeń, która nas otacza – mówią organizatorzy.

Konkurs obejmował dzielnice: Stare Miasto, Wildę, Jeżyce, Łazarz oraz obszar Śródki.