Agencja Lowe Warsaw wygrała przetarg na pełną obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska przez najbliższe dwa lata. Poprzednio zajmowała się tym agencja Publicis Poland.
W trwającym od połowy października przetargu na obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska oprócz Lowe Warsaw brały udział trzy agencje, których nazw bank nie ujawnia. – Lowe Warsaw wykazała się precyzyjnym zrozumieniem briefu, czyli naszych potrzeb – tłumaczy Dorota Haller, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, korporacyjnej i PR w BNP Paribas Banku Polska. – W swojej propozycji zawarła wszystkie elementy, na których najbardziej nam zależało: oryginalną wyróżniającą myśl kreatywną na bardzo zatłoczonym i konkurencyjnym rynku, świetne adaptacje na różnorodne media oraz „call-to-action” – to wszystko w niezwykle ambitnym timingu i budżecie – dodaje Haller.
Lowe Warsaw będzie zajmować się dla BNP Paribas Bank Polska zarówno ATL-em, jak i BTL-em. Współpraca zacznie się w połowie grudnia i jest zaplanowana na dwa lata.
Poprzednio za obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska odpowiadała agencja Publicis Poland. W tegorocznych dużych kampaniach bank pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” reklamował kredyt gotówkowy i samochodowy.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl