Logo

Marketing MIX

Pod patronatem OOH: Poland & CEE Retail Summit 2014

Kongres Poland & CEE Retail Summit (19-20 marca 2014 r., Warszawa) jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym dorocznym spotkaniem łączącym przedstawicieli handlu i producentów FMCG. Jest to miejsce umożliwiające zdobycie strategicznych informacji dotyczących kluczowych obszarów działań firm z sektora, wskazówek dotyczących kierunków rozwoju poszczególnych formatów handlowych, poznania strategii wiodących firm na rynku oraz nawiązywania licznych kontaktów biznesowych, przekładających się na realny biznes.

Celem kongresu jest stymulowanie rozwoju handlu w Polsce poprzez zbliżanie do siebie jego kluczowych uczestników, zgodnie z hasłem przewodnim: Zacieśniamy relacje z handlem!

Agenda spotkania podzielona jest na cztery sesje równoległe:
• Rynek Detaliczny, hurtowy i dystrybucja
• Zakupy, sprzedaż i marka własna
• Shopper marketing, category&brand management
• Łańcuch dostaw

Szczegółowy program spotkania dostępny jest na stronie.
W spotkaniu udział weźmie kilkuset przedstawicieli największych sieci handlowych, producentów towarów szybko zbywalnych oraz dostawców rozwiązań i usług.

Wśród ponad 60 prelegentów znajdują się Prezesi, Członkowie zarządów i Dyrektorzy m.in. Jeronimo Martins Group, Tesco Polska, Tradis, Makro Cash&Carry, Stokrotka, Netto, Piotr i Paweł, Polska Grupa Supermarketów, Grupa Muszkieterów, Grupa Kapitałowa Specjał, Dayli Polska, Polbita, Lewiatan Holding, Alma Market, Chata Polska, Intermarche X5 Retail Group Rosja, ITM ENTERPRISES Francja, MAR-OL, Alma Market, Polbita, Kefirek.
Podczas Kongresu rozdane zostaną po raz czwarty nagrody „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców”, wyróżniające najlepsze sieci handlowe w Polsce.

Szczegółowe informacje na temat kongresu znajdują się na stronie.