Logo

Trade marketing

Willson & Brown na targach EuroShop 2014 – bo liczy się pomysł…

Kolejny raz z rzędu firma Willson & Brown była obecna na targach EuroShop w Düsseldorfie. Na innowacyjnym stoisku pracownicy firmy pokazywali, jak wykorzystywać potencjał miejsca sprzedaży i efektywnie eksponować produkt.

Także w tym roku zespół W&B przygotował jedno z najciekawszych stoisk na całych targach, które nie tylko stworzyło przyjazną spotkaniom przestrzeń, ale także – a może przede wszystkim – oddawało charakter firmy.

Willson & Brown to firma nowoczesna, otwarta na innowacje, stawiająca przed sobą odważne cele jak również przyjazna pracownikom i klientom. Projekt zabudowy przestrzeni targowej ma podkreślać te właśnie elementy wizerunku, a wybrana forma i materiały – budzić zainteresowanie i przerwać  targową rutynę.

Nowoczesna, nawiązująca do stylu stealth forma przełamuje tendencje aranżacji targowych. Michał Marusik, autor projektu, postanowił przyciągnąć uwagę i zachęcić do kontaktu formą nietypową, bo zamkniętą, o nieregularnej bryle, sprawiającą wrażenie konstrukcyjnego chaosu. Swobodny i z pozoru nieuporządkowany układ płaszczyzn pozwolił na uzyskanie efektu przenikania się poszczególnych elementów.

Wielopłaszczyznowość i struktura „elewacji” stoiska ma podkreślać różnorodne możliwości produkcyjne firmy. Kolorystyka opiera się na kontraście barw użytych na zewnątrz i wewnątrz. Zewnętrzne elementy zostały pokryte laminatem srebrnym i złotym, który razem z ciemnym kolorem całości nadaje tekturze fakturę właściwą materiałom kompozytowym.

EuroShop to największa impreza handlowa na świecie. Odwiedzający mieli okazję obserwować przyszłe sprzedażowe trendy, wizje i najnowsze stosowane rozwiązania. Targi dały też okazję firmom, aby zaprezentować się w międzynarodowym towarzystwie 2000 wystawców i pokazać swój potencjał przed ponad stutysięczną publicznością.