Logo

Trade marketing

Stora Enso na targach Interpack 2014

W dniach 8-14 maja w Düsseldorfie odbędą się najważniejsze w tym roku europejskie targi dedykowane szeroko rozumianej branży opakowań – Interpack 2014. Wśród ponad 2700 wystawców znajdzie się firma Stora Enso – dostawca innowacyjnych rozwiązań dla tego segmentu rynkowego, zarówno w zakresie projektowania opakowań jak i produkcji materiałów wykorzystywanych do ich wytwarzania. Z bogatą ofertą jej działu Renewable Packaging, oferującego powyższe rozwiązania, będzie można zapoznać się odwiedzając stoisko Stora Enso nr B20 w pawilonie 9.
   
Wśród prezentowanych na stoisku nowości znajdą się m.in. zaawansowane technologicznie materiały znajdujące zastosowanie przy wytwarzaniu opakowań do żywności. Firma będzie też obecna w ramach specjalnej przestrzeni wystawienniczej uwzględniającej innowacyjne produkty opakowaniowe – Innovationparc Packaging. W drugim dniu targów (tj. 9 maja) Stora Enso – wspólnie z Tetra Pak – zaprezentuje tu, w jaki sposób efektywne działania w obszarze wytwarzania, pakowania i recyklingu produktów spożywczych mogą wpłynąć na redukcję zużycia surowców, energii oraz samej żywności.

W specjalnie wydzielonej części stoiska Stora Enso zostaną zaprezentowane nowe pomysły i projekty w zakresie opakowań do kosmetyków i środków pielęgnacyjnych. Wśród nich znajdą się m.in. prace nagrodzone w konkursie Recreate Packaging, organizowanym wspólnie przez Stora Enso i Uniwersytet Aalto z myślą o twórcach opakowań z całego świata – zarówno osobach profesjonalnie zajmujących się projektowaniem, jak też studentach. Konkurs, w założeniu organizatorów, ma przełamywać istniejące bariery i wychodzić poza konwencjonalne myślenie przy projektowaniu opakowań. Jego ideą w obecnej edycji jest tworzenie nowych, bazujących na surowcach odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań przydatnych w podróży.

Na stoiskach kilku partnerów biznesowych firmy Stora Enso demonstrowane będą innowacyjne rozwiązania opakowaniowe bazujące na jej szerokim portfolio kartonów i papierów, dedykowane dla różnych branż: kosmetycznej, farmaceutycznej, konfekcyjnej czy czekoladowej. Z myślą o odbiorcach z dwóch ostatnich Stora Enso – wspólnie z AR Packaging – pokaże nowy projekt opakowań w kształcie pucharu. Z kolei osoby z branży farmaceutycznej powinno zainteresować rozwiązanie ValueCase, opracowane przez Stora Enso we współpracy z firmami Edelmann i Uhlmann. Obejmuje ono wysokowydajną, kompletną linię pakującą, w ramach której – na bazie niskogramaturowych kartonów Stora Enso – wytwarzane są opakowania pudełkowe na leki.

Zwiedzających z naszego kraju na stoisku targowym będzie gościł Mariusz Lewandowski, menedżer sprzedaży w dziale kartonów i papierów opakowaniowych Stora Enso Polska. –  Interpack to najważniejsza w tym roku impreza dla branży opakowaniowej w Europie, będąca naturalnym miejscem do zaprezentowania szerokiej oferty Stora Enso Renewable Packaging. Targi w Düsseldorfie licznie odwiedzają klienci z Polski, sporo rodzimych drukarń opakowaniowych ma na nich własne stoiska. To świadczy nie tylko o znaczeniu samej imprezy, ale też o proaktywnym, proeksportowym myśleniu wielu polskich przedsiębiorstw. Podczas wystawy będziemy chcieli zaprezentować wszystkim zainteresowanym nasze najnowsze osiągnięcia i rozwiązania technologiczne. Mamy nadzieje, że zainteresują one zarówno właścicieli marek i projektantów, jak też firmy zajmujące się zadrukowywaniem, przetwarzaniem i obróbką opakowań, także z Polski. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska – mówi Mariusz Lewandowski.

Materiał powstał na podstawie informacji Stora Enso i PAI PrintinPoland.com.