Logo

Trade marketing

Nowe opakowania marki Olitalia

Marka Olitalia dostarczająca na polski rynek oliwy z oliwek oraz oleje z pestek winogron i ryżu przeprowadza rebranding.

Pierwszym etapem rebrandingu jest zmiana logotypu. Nowe logo ma łączyć w sobie najbardziej włoskie wartości: nawiązanie do tradycji i kultury oraz sztuki i wzornictwa. Umieszczenie drzewa oliwnego w logotypie marki symbolizuje naturalność i przywiązanie do włoskich tradycji w produkcji złocistej oliwy z oliwek. To właśnie ten cenny olej jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli kuchni włoskiej, synonimem doskonałego smaku, metaforą zdrowia oraz nieodzownym składnikiem śródziemnomorskiej diety. Równocześnie, podobnie jak charakterystyczna dla Italii sztuka i design, nowa grafika logotypu łączy w sobie klasykę i nowoczesność.

Zmiana dotyczyć będzie również etykiet i doskonale znanej formy butelki.

Źródło: Index Food