Logo

Marketing MIX

Reklamy portalu erotycznego Showup.tv pod lupą KER

Komisja Etyki Reklamy przychyliła się do zarzutów Stowarzyszenia Twoja Sprawa, że billboardy serwisu Showup.tv przekraczają granice obyczajowości i zawierają treści dyskryminujące kobiety.

Przedmiotem skargi był billboard portalu erotycznego zawierająca hasło „… BO WSZYSTKIE DIABLICE showup.tv SĄ TWOJE PO PRACY". Na zdjęciu widoczne są dwie kobiety – jedna z nich stylizowana na anioła, druga na diabła. Zespół Orzekający KER uznał, że biorąc pod uwagę, miejsce i sposób prezentowania reklamy zewnętrznej, oraz fakt, że dzieci są jej odbiorcami, reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy, przekrocza dopuszczalne granice obyczajowości i nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej.

KER uznał, że z uwagi na naruszenie norm Kodeksu Etyki Reklamy rozpowszechnianie reklamy powinno zostać wstrzymane w najbliższym możliwym terminie.