Marketing MIX Universal McCann Domem Mediowym Roku 2013 w konkursie Impactor

Universal McCann Domem Mediowym Roku 2013 w konkursie Impactor

0

Podczas wczorajszej uroczystej gali w Polonia Palace Hotel w Warszawie ogłoszono wyniki XVI edycji konkursu Impactor – najstarszego rankingu marketingowego w Polsce. Universal McCann zdobył w nim dwie nagrody: tytuł Domu Mediowego Roku 2013 oraz statuetkę Impactora w kategorii Projekt CSR Roku 2013, za inicjatywę Happiness Program.

– Tytuł Domu Mediowego Roku 2013 to z jednej strony konsekwencja przyjętego przez nas modelu biznesowego, z drugiej efekt zarządzania zespołem poprzez budowanie kultury współodpowiedzialności wśród naszych pracowników za wyniki i sukcesy Klientów. Docenienie naszej pracy przez specjalistów z branży jest dla nas dużym wyróżnieniem i jednocześnie wyzwaniem na przyszłość. – mówi Zofia Sanejko, VP w Universal McCann. – Cieszymy się, że jury konkursu zauważyło również naszą innowacyjną akcję społeczno-charytatywną Happiness Program i przyznało jej tytuł Projektu CSR Roku. – dodaje Zofia Sanejko.

Nagrody podczas wczorajszej uroczystej gali odebrała Monika Wójcicka, Head of UM Entertainment, oraz Rafał Janek, Bussines Consultancy Director.

W ramach Happiness Program – Universal McCann stworzył autorski projekt, który polegał na wykorzystaniu współpracy z kluczowymi partnerami w branży marketingowej – czyli mediami. Przy realizacji  projektu Universal McCann współpracował z: TVN,  Interia.pl, Axel Springer,  Agorą – Gazetą Wyborczą oraz Cinema City. Głównym założeniem akcji było, aby jej beneficjenci – podopieczni jednego z warszawskich domów dziecka, otrzymali w ramach projektu coś więcej niż tylko pieniądze. Zespół pracowników Universal McCann przyjął, że niezależnie od statusu finansowego w życiu, często jedyną rzeczą, która jest wartościowa, są wspomnienia, ponieważ nie da się ich odebrać. Jakie wspomnienia zdobyły dzieci, które wzięły udział projekcie Universal McCann? Były to m.in. odwiedziny na planie filmowym serialu „Lekarze” oraz „Na wspólnej”, udział w meczu piłkarskim, wizyta w radiu czy wieczorna wycieczka do drukarni „Gazety Wyborczej”.