Wydarzenie odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie. Podczas konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi, utrzymania, retencji i budowania lojalności.
Gościem specjalnym Forum będzie Thomas Reby, Global Manager of Knowledge Management, współpracujących dotychczas m.in. z firmy eBay oraz Dell. W programie także ponad 14 prelekcji eksperckich, ponad 8 case studies, 3 ścieżki tematyczne i dwa całodniowe warsztaty.
Dlaczego warto?
• Zaprezentowane zostaną sprawdzone wdrożenia
• Wystąpią praktycy i konsultanci z międzynarodowym doświadczeniem
• Okazja do wymiany doświadczeń branżowych
• Prezentacja nowości branżowych i konkretnych narzędzi
• Interesujące benchmarki branżowe
Więcej informacji udziela Katarzyna Ciszak: katarzyna.ciszak@nf.pl
OOH magazine jest partnerem wydarzenia.