Logo

Marketing MIX

Mindshare Polska dla drugiej edycji „Megaloterii” Grupy Eurocash

Grupa Eurocash startuje z kolejną edycją największej akcji konsumenckiej w dziejach polskiego handlu detalicznego. „Megaloteria” wsparta będzie intensywnymi działaniami w mediach.
W zaplanowanej oraz realizowanej przez dom mediowy Mindshare Polska kampanii wykorzystano telewizję oraz działania online.
Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji konkursu, Grupa Eurocash zdecydowała się kontynuować innowacyjny format „Megaloterii”. 24 kwietnia wystartowała kolejna odsłona akcji organizowanej przez lidera hurtowej dystrybucji produktów FMCG na polskim rynku. Konsumenci dokonujący zakupów w sklepach należących do sieci: Delikatesy Centrum, Abc, Euro Sklep, Gama, Groszek oraz Lewiatan, ponownie zawalczą o 100 samochodów, tym razem marki Seat. „Megaloteria” jest największą akcją promocyjną skupiającą około 10 000 sklepów z całej Polski.

– Jeszcze 10 lat temu w Polsce triumfowały hipermarkety, dziś najpopularniejsze są dyskonty,
ale małe sklepy, które zawsze są „pod ręką” coraz skuteczniej zdobywają konsumentów. Wolimy kupować mniej a częściej, za mniejsze kwoty, dzięki czemu w domu możemy mieć zawsze świeże produkty. Dlatego właśnie „Megalotegię” kierujmy nie tylko do mieszkańców mniejszych miejscowości, ale także z większych miast, którzy cenią sobie bliskość i ofertę sklepów Grupy Eurocash – mówi Łukasz Chady, Menadżer ds. Programów Marketingowych Grupy, Grupa Eurocash.

Działaniom towarzyszy silna komunikacja w mediach. Spoty promujące akcję emitowane będą
m.in. w głównych i tematycznych kanałach TV. W kampanii online uwzględniono m.in. portale VOD.  
Uzupełnieniem działań będą aktywności w prasie poradnikowej.

Dom mediowy Mindshare Polska jest odpowiedzialny za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup
i optymalizację mediów. Za realizację kampanii dla Grupy Eurocash odpowiada zespół Client Leadership nadzorowany przez Macieja Świątka, Director w domu mediowym Mindshare Polska.