Logo

Marketing MIX

Druga odsłona kampanii Nike Football „Podejmij Ryzyko”

Nike zaprezentowało drugą część kampanii futbolowej „Podejmij Ryzyko” (#RiskEverything). Nowy videoklip zatytułowano „Zwycięzca zostaje” (ang. Winner Stays). Na planie ponownie pojawiają się Cristiano Ronaldo, Neymar oraz Wayne Rooney, otoczeni elitą innych gwiazd futbolu, a także niespodziewanymi gośćmi.

Davide Grasso, Chief Marketing Officer w Nike, komentuje film słowami: – Staramy się nawiązać do pasji, którą żyją piłkarze całego świata, bez względu na to czy są to najlepsi piłkarze, pojedynkujący się w Brazylii, czy zawodnicy grający w parku lub na ulicy. „Zwycięzca zostaje” to spot, którego fabuła opiera się na przeżyciach, towarzyszących każdemu młodemu pasjonatowi futbolu na świecie: współzawodnictwo z przyjaciółmi, marzenia o zagraniu ze swoimi idolami lub wcielenie się w ich rolę.

– Jesteśmy dumni z naszej historii inspirujących kampanii, które zawsze są tematem dyskusji przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych. Wierzymy w potęgę nieustraszonego, pełnego młodzieńczej energii futbolu. Takie podejście do gry jest czymś, co bardzo chcielibyśmy widywać na murawach piłkarskich – komentuje David Grasso – Piłkarze Nike zawsze stawiają wszystko na jednej szali, bo wiedzą, że najpiękniejsze chwile futbolu pojawiają się wtedy, gdy próbuje się zrobić coś niezwykłego. Oglądamy mecze głównie dla tych właśnie momentów. To one dają nam inspirację do podejmowania własnych wyzwań. Właśnie je chcieliśmy uchwycić w kampanii „Podejmij Ryzyko”. Jeśli jesteś gotowy stawić czoła wyzwaniu, to nikt nie może
Ci powiedzieć, że nie dasz rady – dodaje Grasso.

W klipie wzięli udział m.in.: Cristiano Ronaldo, Neymar Jr., Wayne Rooney, Zlatan Ibrahimovic, Eden Hazard, Andrea Pirlo, Gerard Pique, Andrés Iniesta, Mario Gotze, Thiago Silva, Thibaut Courtois, Tim Howard, David Luiz oraz… David Luiz.

Na planie filmu „Zwycięzca zostaje” zobaczyć można również wiele gwiazd innych dyscyplin sportowych oraz gości specjalnych, takich jak Kobe Bryant, Jon Jones, Anderson Silva, Irina Shayk czy Incredible Hulk.
Za produkcję spotu odpowiada agencja Wieden + Kennedy. W Polsce kampania będzie realizowana w Internecie oraz w prasie.

Videoklip można obejrzeć TUTAJ.