Logo

Event MIX

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014 – podsumowanie

W piątek w Rzeszowie zakończył się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Na konferencji odbywającej się w stolicy Podkarpacia spotkali się praktycy biznesu i pasjonaci. Goście wydarzenia wspólnie analizowali wyzwania wewnętrznego PR i weryfikowali przydatność nowych narzędzi porozumiewania się.

– Komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania firmą. To niezwykle istotna materia, ponieważ brak właściwego dialogu może spowodować poważne konsekwencje, takie jak utratę wizerunku a nawet pracowników. Wydaje się to oczywistością, jednak ten obszar public relations wciąż budzi wiele wątpliwości i sprawia kłopoty nawet praktykom. Zdecydowaliśmy się podjąć dyskusję na ten temat oraz próbę wskazania właściwych kierunków działania, jak również zaprezentować dobre praktyki – mówi dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.

Po pierwsze, nie bagatelizuj i analizuj nastroje wewnątrz organizacji. Po drugie, rozsądnie korzystaj z nowych rozwiązań i uważaj na pułapki, jakie mogą przynieść. I najważniejsze, dbaj o tych, którzy codziennie pracują na twój sukces. To kluczowe wnioski, jakimi można podsumować tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations poświęcony komunikacji wewnętrznej w firmach. Była to już 14. konferencja z cyklu branżowych spotkań, które odbywają się od 2001 roku w Rzeszowie i Wrocławiu. W wydarzeniu wzięło udział 200 uczestników.

Organizatorami wydarzenia byli: Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami konferencji byli: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Pełną relację z wydarzenia i szczegółowe informacje na temat Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014 dostępne są na stronie internetowej wydarzenia.