Logo

Marketing MIX

Muppety w restauracjach SUBWAY®

W restauracjach SUBWAY® trwa promocja związana z produkcją Disney’a „Muppety. Poza prawem”. To efekt trwającej od 2013 roku współpracy, którą amerykański lider restauracji szybkiej obsługi prowadzi z Disneymedia+. Klienci punktów SUBWAY® mogą zobaczyć wizerunki kultowych już postaci na materiałach in-store. Do połowy maja wraz z zestawem Kid’s Pak dostępne są też inspirowane filmem kolekcjonerskie torby.
Znane od lat Muppety tym razem podbijają serca kolejnego pokolenia widzów. Mali i więksi miłośnicy kina mogą nie tylko obejrzeć film, ale i zaopatrzyć się w poręczny gadżet z wizerunkami głównych postaci z najnowszej produkcji Disney’a. Limitowana edycja toreb jest dostępna wraz z dedykowanym dla najmłodszych zestawem Kid’s Pak we wszystkich restauracjach SUBWAY®. W zestawie znajduje się 10-centymetrowy, niskotłuszczowy sandwicz MiniSUB, zielone jabłko i woda mineralna. W ramach współpracy z Disneymedia+ przygotowane zostały także materiały in-store promujące nowy film.

„Muppety. Poza prawem” to już trzecia realizacja studia Disney, której bohaterów można znaleźć na materiałach dostępnych w restauracjach SUBWAY®. Nasi klienci cenią sobie możliwość zamówienia pożywnego, wartościowego posiłku dla dzieci, do którego dołączany jest prezent – jednocześnie funkcjonalny i z atrakcyjnym motywem ulubionych filmowych postaci, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki SUBWAY®.
Disneymedia+ jest strukturą w ramach The Walt Disney Company, specjalizującą się
w tworzeniu kompleksowych promocji konsumenckich z wykorzystaniem postaci i światów
z filmów wytwórni Disney i Marvel.

Za kompleksową obsługą projektów w zakresie marketingu i public relations odpowiada agencja Q&ACommunications.