Logo

Marketing MIX

Słynna „Szopa” Janowicza za kulisami

Na konkursowej stronie ZrobimyCieNaBialo.pl jest już dostępny film „the making of…” z realizacji teledysku promującego farby ATLASA, w którym łódzki producent chemii budowlanej zaprasza za kulisy swojej najnowszej reklamy.

Dwuminutowy klip zdradza, jak wyglądała praca nad tegorocznym spotem reklamowym, który od 18 kwietnia jest dostępny na stronie ZrobimyCieNaBialo.pl oraz na kanale firmy ATLAS na YouTube (youtube.com/atlaspolska). Film przedstawia m.in. kulisy pierwszych sekund teledysku, w których sportowcy przyjeżdżają do szopy Fiatem 125p i charakterystycznych scen ze sportowcami, m.in. Jerzego Janowicza przygotowującego się do rozerwania koszulki. Głównym motywem jest jednak proces powstawania rapowanego utworu, którego nagranie stało się źródłem tak wielu zabawnych sytuacji i dubli.

– Największą frajdę mieliśmy nagrywając kawałek hiphopowy w zaimprowizowanym studiu – mówi Jacek Bik, Kierownik Grupy Produktowej Ściany i Dekoracje w firmie ATLAS. – Każdy, kto był wtedy obecny na planie filmowym, dał się porwać przez beat, więc pozytywnej twórczej atmosfery i wsparcia nie brakowało. Najlepiej oczywiście bawili się nasi sportowcy, debiutujący w roli raperów i jak się okazało, świetnie w tej roli się odnajdujący. Autoryzowani Fachowcy również doskonale czuli się przed kamerą. Mieli już w końcu doświadczenie z zeszłorocznej kosmicznej reklamy.

Ze strony ZrobimyCieNaBialo.pl można pobrać utwór „Szopa pracownicza”, skomponowany przez Piotra Boguckiego, w wersji mp3 w wykonaniu sportowców oraz profesjonalnych muzyków, Dostępne są również dzwonki na telefon z wykonaniem poszczególnych zawodników.

Za koncepcję spotu w całości odpowiada firma ATLAS, zaś za realizację – 30-osobowy zespół M5 z Warszawy, który nakręcił łącznie czterogodzinny materiał. Scenografia i plan zostały przygotowane w ciągu jednej doby. Do realizacji wykorzystano m.in. 40 kostek słomy, 100m2 trawy i drewnianych desek imitujących ścianę szopy oraz kilkadziesiąt wiaderek nowych farb ATLASA. Zbudowano także studio dźwiękowe, w którym trójka zawodników nagrywa swój hiphopowy kawałek. Nie zabrakło również sportowych akcesoriów: 100 piłek tenisowych, dwóch zdalnie sterowanych samochodów wyścigowych i ogrodowego basenu oraz filmowego wiatraka służących do stworzenia windsurfingowych warunków.