Logo

Marketing MIX

Nowa kampania blenderów i robotów marki Bosch

„Mój smak, moja kuchnia” to hasło nowej kampanii blenderów i robotów kuchennych marki Bosch. Akcja, która potrwa do 30 czerwca br., obejmuje: kampanię prasową i internetową, social media, konkurs konsumencki oraz promocję.

Głównymi elementami ruszającej właśnie kampanii jest konkurs on-line oraz specjalna promocja konsumencka. Każdy miłośnik gotowania, chcąc podzielić się swoimi  kulinarnymi  inspiracjami, może wziąć udział w konkursie. Wystarczy wejść na stronę www.mojsmak.pl oraz stworzyć swój kulinarny kolaż ze zdjęć dostępnych na stronie lub wgrać własne. Uczestnicy mają za zadanie pokazać co inspiruje ich podczas przygotowywania tradycyjnych obiadów, deserów i i wyszukanych potraw z różnych zakątków świata i dlaczego kuchnia to „serce” domu.  
Na laureatów konkursu czekają cenne nagrody: nowe, wyjątkowo mocne blendery MSM8 MaxoMixx  oraz wszechstronne roboty kuchenne MUM5 marki Bosch.  

Kolejnym działaniem w ramach kampanii jest specjalna promocja, w ramach której konsument ma 30 dni na wypróbowanie blendera lub robota  MUM 5. Jeśli ten nie spełni jego oczekiwań, klient ma prawo zwrócić sprzęt przez 30 dni od daty zakupu. Promocją objęte są wybrane modele blenderów i robotów kuchennych.

Całą akcję wspiera kampania prasowa w kilkunastu najpoczytniejszych tytułach prasy wnętrzarskiej i poradnikowej, kampania bannerowa a także intensywne działania w social media i Internecie. Ponadto, prowadzone są aktywności na porównywarkach cenowych oraz współpraca z wybranymi blogami kulinarnymi. Kampanię uzupełniają także działania public relations.

Tytuł kampanii podkreśla zamiłowanie konsumentów do gotowania oraz indywidualne preferencje w trakcie przygotowywania potraw. Marka Bosch zwraca uwagę na różnorodność smaków oraz sposobów przyrządzania posiłków na każdą okazję. Pewny rezultat oraz najwyższą funkcjonalność i bezpieczeństwo zapewniają blendery i roboty marki Bosch.

Media internetowe, kreacja Key Visual, zarówno Internet jak i prasa – Agencja Face Addicted.